Tuesday 4 June 2013

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua bloggers.
Walaupun saya baru 8 tahun ke bawah saya ada blog sendiri yang telah dibuat oleh ibu saya.
Saya gembira kerana ada ibu seperti ini. Allah telah menentukan ibu kami supaya mengahwini seorang ayah yang baik hati. Ayah kami akan pergi ke The Spring kalau dia sudah dapat gaji sahaja.Kami pun menuggu dan menunggu untuk sampai ke bulan itu.Walaupun kami pergi ke Spring sehari sebulan kami tetap seronok.  
                                                             
                                                        (SAYA SAYANG KELUARGA SAYA SELAMANYA)
      By:Maryam Insyirah                                                     
                                                                              Thanks You
                                                                              Terima Kasih

No comments:

Post a Comment